Jestem absolwentką dwustopniowych studiów logopedycznych o specjalizacji neurologopedycznej.
Posiadam doświadczenie w pracy z dziećmi z:
• całościowymi zaburzeniami rozwoju,
• niedokształceniem mowy o typie afazji,
• opóźnionym rozwojem mowy,
• niepłynnością mowy,
• dyslalią (wady wymowy),
• zaburzeniami miofunkcjonalnymi.
Terapią obejmowałam również dorosłych z wadami wymowy.

Wykształcenie:

Studia licencjackie, Uniwersytet Gdański, kierunek logopedia
Studia magisterskie, Uniwersytet Gdański, kierunek logopedia, spec. neurologopedyczna

Szkolenia:

• Ocena funkcjonalna traktu ustno-twarzowego. Mioterapia – podejście autorskie (Ewelina Mendala-Kwoczek).
• Z zakresu diagnozy AAC. Stosowanie oceny efektywności porozumiewania się dzieci niemówiących z użyciem narzędzia „Sprawdź jak się porozumiewam” (Magdalena Grycman).
• Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji (niesłyszących, autystycznych, z afazją) – Centrum Metody Krakowskiej.
• Terapia behawioralna dzieci z autyzmem – III-stopniowy kurs doskonalący (IWRD).
• Radzenie sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (IWRD).
• Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną – szkolenie upoważniające do korzystania z Kwestionariusza Cooperów do Oceny Jąkania i Zmodyfikowanego Programu Psychofizjologicznej Terapii Jąkających się (Mieczysław Chęciek).
• Z zakresu słuchu obwodowego i centralnego przetwarzania słuchowego – szkolenie uprawniające do prowadzenia badania słuchu z wykorzystaniem Screeningowego Audiometru Tonalnego (SAT).
• Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej cz.1.
• Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej w przedszkolu i szkole.